Meşhur Ciğerci Apo

12 Comments

Son Keşfim, daha doğrusu Baba’mın keşfettiği mekanlardan birisi Ciğerci Apo. İskitler sanayinin içerisinde, ufacık bir kulubeden ibaret. Sadece Arnavut ciğeri yapıp, çok taze ekmeğin arasında servis yapıyor. Başka hiçbirsey satmıyor. Bir tepsi ciğer öğlen 12’de geliyor. Bitince de mekan kapanıyor. Öğlen 2’ye doğru gitmeye kalkarsanız, tükenmiş olabilir.

Gelelim Ciğer’e…normal Arnavut ciğerine göre, daha ufak dilimlenmiş, yağlı ve ılık ciğer parçacıkları taze ekmekle mükemmel bir kombinasyon oluşturuyor. Siz yerken, ekmek de ciğerin yağını çekmeye devam ediyor ; sonlarına geldiğinizde ekmek , domatesinde suyuyla iyice yumuşamış oluyor. Bu sayede en tatlı giden yeri, sonu oluyor ve bir tane daha sipariş ediyorsunuz 🙂 .

İçecek olarak ayran’dan başka bişey ben görmedim. Zaten Ciğerin yanında da ayran içilir değil mi ? 🙂 . İskitlere yolunuz düşerse mutlaka denemeniz gereken bir lezzet. Hatta denemek için yolunuzu düşürün..

Not: Mekanı test etmesi için Oburcan’a da şimdi yolluyorum. 🙂

Reklamlar

12 thoughts on “Meşhur Ciğerci Apo

  1. Bertancım yolumuz düşmese de düşüreceğiz artık bu farz oldu..Öyle bir yazmışsın ki insanın hemen gidip yiyesi geliyor.

  2. gercekten ankaranın super bı ciğeri tatmanız denemenız lazım bıkerede olsa bende bılmıyordum ama öğrendıgımde bole bı cıgerle karsılastıgımı dusunmemıstım gercekten super saygılarla mert aslan ecza deposundan

  3. azbile anlatmışsınız arkadasım anlatılmaz gercekten tadılır ben bızzat tattımgercekten tek kelımeyle süper

    • bu siteyı gercekten hazırlayana tesekkur ederım yenı farkettım bu siteyı baktıgımda bu bızım cıgercı dedım burda onları gordugume sevındım arkadaslar bu arada cıger super arkadaslarım la ve cumartesı esımle gelen bı ınsanım esım ve arkadaslarım bu lezzetı tattırdıgımda onlarda ınanamadı ıslerını guzel kalıteyı hala zırvede tasıyolar cıger olarak tek adresımız burası sadece helal olsun fatih celik

  4. Bu yazıyı okuyarak gittim yedim am arkadaşın övdüğü gibi değil tam tersi beş para etmez bedava verse yenmeyecek biyer boşuna midenizi bulandırmayın arkadaşlar…

    • HAYIRDIR CEBİNİN MİYDESİMİ BULANDI YOKSA 35 YILLIK YERDEN SIKINTI OLMAMIŞ SENDEMİ Bİ SIKINTI VAR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s